Pitalica pita → 5P s food blogericom Martinom Miletić

Autentična Kreativka: Martina Miletić

Pred sam Badnjak vam donosim 5 jako zanimljivih, inspirativnih odgovora Martine Miletić iz Švedske. Da, dobro ste čuli :) Naša Martina je odselila u Švedsku i sad svoja slatka, mala čuda prezentira Šveđanima (a i nama ostalima) kroz njen novi Instagram profil "Martinamy3cakes". Ideja joj je da se sa izradom slastica i objavom recepata približi čitateljima, pratiteljima u Švedskoj i započne razvijati svoj brend tamo. 

Martina Miletić je food blogerica, majka, supruga i hedonist slatkog, a sada nam i otkriva odakle crpi motivaciju, što joj se u Švedskoj posebno dopada i koga nam preporučuje. Uživajte u čitanju.


1. Pročitala sam...
...“Everything is figureoutable“ od Marlie Forleo. 
Pratim Marie Forleo već duže vrijeme i jedva sam čekala izlazak njene nove knjige “Everything is figureoutable” sada početkom jeseni. 

Knjiga je puna izuzetno korisnih savjeta i praktičnih rješenja koja su primjenjiva i u poslovnom i u privatnom životu. Ono što me se posebno dojmilo jest upravo naslov njene knjige. Everything is figureoutable je rečenica koju koristim otkako sam ju čula prije godinu-dvije prilikom jednog od njenih govora. Ja nemam doslovan prijevod rečenice ali smisao jest da je sve moguće, za sve ima rješenja


Kada se nađem pred nekom preprekom trudim se naći rješenje kako ju prijeći. Kada se pojavi neki problem trudim se objektivno sagledati situaciju i pronaći najbolji izlaz. I otkako sam počela na taj način razmišljati puno se manje živciram! 😊 

2. Poslušala sam...
...predavanje Simon Sineka.
Obzirom da je ova godina bila posebno interesantna za mene i moju obitelj zbog preseljenja u novu državu nisam bila fizički na dosta konferencija, ali je zato Youtube uz mene uvijek. 

Nedavno sam slušala predavanje Simona Sineka na temu njegove nove knjige The Infinite game (koju planiram pročitati uskoro, ako je Djed Božičnjak pročitao moje pismo). 


Knjiga se temelji na tezi o 2 načina razmišljanja i 2 načina poslovanja: The Infinite game i The Finite game (prijevod opet nemam, sorry). 


Najjednostavnije objašnjenje jest da kada igrate The Infinite game, kada na takav način pristupate poslovanju vi zapravo razmišljate dugoročno i gledate širu sliku, brinete o ljudima oko sebe, zarada vam nije na prvom mjestu. Kada igrate The Finite game tada vam je zarada jedina misao vodilja i napraviti ćete sve da ostvarite taj cilj, bez obzira na sve. U knjizi je dao i vrlo konkretne primjere tko od velikih firmi razmišlja na koji način tako da svakako preporučam knjigu.  

3. Pogledala sam...
...seriju "Designated Survivor".
Nakon jaaaaaako dugo vremena sam sjela pred TV i odlučila pogledati jednu seriju. Obzirom da vrlo rijetko gledam TV već su mi draža predavanje i How to videi na Youtubeu ili Skillshare ova serija me se dojmila, ali nažalost samo 1.sezona jer su uspjeli kroz seriju provući sve goruće probleme sa kojima se borimo danas u društvu + sve to zapakirano u odličnu američku produkciju. Serija se zove Designated Survivor sa Kieferom Sutherlandom u glavnoj ulozi.

4. Posjetila sam...
...Švedsku.
Kao što sam ranije spomenula ove godine sam sa obitelji preselila u novu državu - Švedsku. Preselili smo u jedno malo mjesto 40 minuta od Stockholma. 


Prvo na što se morate naviknuti kada dođete u Švedsku jest da NEMA ŽURBE i NEMA STRESA i što je najbolje - oni sve stignu! 

Šveđani su potpuno suprotan mentalitet ne samo od nas već i od mnogih drugih tako da bi imala sada podosta za napisati na tu temu. Najbitnije što vidim kao prednost jest što naslov knjige iz mojeg prvog odgovora, ovdje u Švedskoj ima smisao i zaista i sami šveđani funkcioniraju na takav način. Nema problema, rješiti će se! 


I druga najbitinija stvar jest njihov izraz LAGOM - što bi značilo otprilike: Svega ima dovoljno. To je izraz koji oni koriste za sve aspekte života i nema pretjerivanja ni u čemu. 


5. Preporučujem...
...Garya Vaynerchuka.
Kada ste malo down, kada vam padne raspoloženje  jer vam u firmi ne ide kako ste planirali, poslušajte njegova predavanja, pročitajte njegovu knjigu, pogledajte njegove videe. Imate ga doslovno svugdje, na svim relevantnim društvenim mrežama, doslovno iskače iz paštete kada ga počnete pratiti (što i nije čudno jer je rekao da ima tim od 30 ljudi koji samo radi objave za 7 važnih društvenih mreža danas + on sam odgovara na komentare i na Instagramu i na Twitteru). 

Njegovi govori su prilično down to earth i vrlo je realan i objektivan u iznošenju svojih teza. Meni se njegov način obraćanja sviđa jer vidim da čovjek zna što priča (pokrenuo je vlastitu marketinšku agenciju prije 7-8 godina i danas zapošljava preko 1000 ljudi). 


Kod Garya je specifičan upravo taj njegov način razgovora tako da će vam se ili svidjeti ili neće, nema između. Možete dobiti zaista mnogo korisnih savjeta kroz njegova predavanja.


Martinu možete bolje upoznati kroz prvi intervju koji je dala na počecima bloga Autentični Kreativci klikom na ↠ Martina Miletić ↞.


Puno pozdrava od Pitalice 🙋 Anita Kanđera


➣ I zapamtite "Zakoračite izvan okvira!" 😉

Primjedbe