Autentična Kreativka: Martina Miletić

Što reći kao uvod za Martinu osim mljaaaaac :D Njezini fini, maleni kolačići su toliki hedonizam da jednom kada ih probate, nećete moći prestati jesti.
Martina je odlučila svoju ljubav prema slatkim malim torticama podijeliti s ostatkom svijeta što se pokazalo kao pun pogodak. Posao raste, tortice su prisutne na mnoštvo evenata poput Interlibera koji je jučer zatvorio svoja vrata za ovu godinu.
Popričala sam malo s Martinom da vidimo koji su njeni daljnji planovi.

1. Pohvalila bih te na proaktivnosti I uvijek svježim, kreativnim idejama svojih malih slatkih „čuda“. Reci nam kako si uopće počela sa tim malim, prefinim torticama?
"Hvala na pohvalama i lijepim riječima. :)
Za moje početke u otkrivanju tih predivnih torti su uglavnom zaslužna moja djeca. Trebali su mi mali slatki deserti koji će izgledom biti primamljivi isto kao i okusom. Isprobavala sam razne vrste slastica, ali cupcakesi su odnijeli pobjedu svojoj jednostavnošću pripreme, svojom raznolikošću okusa, neodoljivoj kremi i bezbroj mogućnosti za ukrašavanje. Kušali su ih moja obitelj, prijatelji, susjedi i onda me netko upitao da zašto ja to ne prodajem. Moj je odgovor bio da otvaram firmu. Od te rečenice do stvarnog otvaranja firme prošlo je svega 6 mjeseci."

2. Vjerujem da provodiš sate I sate pekući pa me zanima da li I privatno, za svoju obitelj radiš slatke deserte ili ti je ponekad jednostavno dosta kuhinje?
"Obožavam ukrašavati svoje cupcakese i toga mi ne može biti previše. Doma sam prije otvaranja My3Cakesa isprobavala razne slastice, sada to radim rjeđe, ali zato kada smišljam nove okuse moja obitelj imala ulogu degustatora i vrlo ozbiljno prihvaćaju svoj posao. :)"

3. Vrlo često si sponzor na radionicama, predavanjima ili konferencijama. Kako dođeš do sponzorstava, da li se tebi ljudi obrate ili ti njih kontaktiraš?
"Kada sam pokretala firmu cilj mi je bio ne samo razvoj poslovanja već i širenje priče o cupcakesima. Upoznati ljude sa tim tortama u malom i pokazati da ukusan i primamljiv desert može biti i ako nije klasična torta. Sudjelovanje na raznim radionicama, predavanjima i konferencijama dio je mog poslovnog razvoja firme i uživam radeći u tome i educirati o cupcakesima."

4. Prisutnošću na raznim eventima I online života, vjerujem da već većina pozna „My3Cakes“. Reci nam da li se planiraš širiti I kako napreduje crowdfunding kampanja za kuhinju? 😊
"Plan je širenje poslovanja i preseljenje u vlastitu kuhinju obzirom da sam zasada korisnik coworking kuhinje. Ideja je bila prikupljanje sredstava kroz crowdfunding kampanju koju sam napravila u lipnju ove godine, ali nažalost nisam skupila dovoljno sredstava. Sredstva ću skupiti na drugi način i nadam se iduće godine preseliti u vlastiti prostor."

5. Šećer na kraju (kao I tvoje prefine kremice na vrh cupcake-a). Što smatraš autentičnim I kreativnim kod sebe I svojih kolačića?
"Kreativnost u cupcakesima vidim u njihovu ukrašavanju, gdje mašta radi svoje i možeš izabirati ukrase za svoj cupcake. Cupcakesi su osim po ukrašavanju kreativni i u pogledu kreiranja okusa. Ispečeš biskvit, napraviš rupicu u sredini i opet radi mašta u spajanju okusa biskvita i raznih punjenja, a onda još ukrašavanje sa kremom, i tu isto izabireš bezbrojne načine kako staviti kremu.
Autentična sam ja, moja ideja i moja želja da upoznam ljude sa cupcakesima. Autentičan je svaki moj cupcake jer svaki je rađen rukom i svaki je poseban i jedinstven. "


Svima Vama želim da probate njena mala, čarobna čuda i da se za nadolazeće blagdane počastite My3Cakes torticama, bilo za Vašu obitelj, prijatelje, kao slatki dodatak na radionicama, predavanjima ili seminarima. Martina Miletić je tu za sve nas i hvala joj na tome :)





Primjedbe