Autentična Kreativka: Karmen Jerković Yücel

Zahvalna sam i sretna što se Karmen odlučila podijeliti pokoju riječ o sebi, onome što radi, živi i vjeruje. Pozitivna i skromna daje nam uvid u zahvalnost, vjeru i znanje koje imamo priliku upiti od velikih učitelja koje upravo ona dovodi u Hrvatsku.

1. Karmen, kao svestrana i humoristična žena, voljela bih da nam se svojim riječima predstaviš i zapravo probaš sažeti s čim se sve točno baviš, jer koliko te znam ima toga poprilično 😉

"Najprije hvala ti na ovom intervjuu, lijepo je biti u društvu autentičnih kreativaca. Sama nemam neke talente, imam dvije lijeve ruke i dvije lijeve noge 😀 Ali to očito nije prepreka da se radi i stvara.

U ovom trenutku se bavim organizacijom seminara, radionica, predavanja, hipnoterapijom, izdavaštvom i još s nekoliko manje zahtjevnih stvari. Proširujemo djelatnost izdavaštva tako da možete očekivati puno dobrih naslova od nas."

2. Ne samo da se baviš organizacijom seminara nego u sklopu njih dovodiš jako velika imena. Seminar Anite Moorjani na kojem sam sudjelovala je bio fenomenalan, vrlo posjećen i naravno, dobro organiziran. Reci nam ukratko što je sve potrebno da bi se uspješno proveo takav veliki projekt? Koja je tvoja motivacija za dovođenje poznatih, duhovnih učitelja poput Anite Moorjani i Neala Donalda Walsha u Zagreb?

"Oduvijek sam voljela učenje i edukacije. Sama sam bila na bezbroj, a onda, prije 20 godina sam imala i firmu koja se bavila stručnim edukacijama s područja komunikacije, prodaje, javnog nastupa i leadershipa.
Sada sam manje prisutna kao predavač a više kao organizator. Osim radionica duhovne tematike i osobnog razvoja, organiziram i TEDx konferenciju u Splitu u 5. mjesecu.

Motivacija mi je vrlo jednostavna. Znam koliko je živa riječ jaka. Možemo pročitati knjige, pregledati videa ali ono što dobijemo u izravnom prisustvu je nemjerljivo. One predavače koje želim gledati, u čijem prisustvu želim biti, od kojih želim učiti - njih dovodim. Naravno, ne sve 😊 Polako...

Anita Moorjani je jedna od njih. Od prvog trenutka od kad sam je vidjela, 2012., željela sam je slušati kod nas. Tri godine je trebalo da dođe prvi put. Već je bila dvaput, doći će i dogodine, baš jako voli Hrvatsku.
Ono što je potrebno je dobra ekipa ljudi, s kojima se razumijete i volite raditi. Imam tu sreću pa su moji suradnici moji prijatelji, odlično se slažemo, radimo i guštamo."

3. Svoje znanje također dijeliš i na društvenim mrežama. Na Youtube-u te možemo pratiti i poslušati više o tehnici ho'oponopono. Možeš li nam približiti kako ova duhovna tehnika pomaže u rješavanju problema i na koji način je tebi dala uvid u bolji život?

"Ho*oponopono je moja duhovna tehnika, zapravo jedina. Hooponopono je ono što me povezuje s Bogom, tako da ga mogu osjetiti i znati da je uz mene i da ne trebam brinuti ni oko čega (što ne znači da ne brinem 😁 ali napredujem). Znam da ću biti uvijek na pravom mjestu s pravim ljudima čak i kad izgleda da sam na sasvim krivom mjestu s definitivno krivim ljudima. Čudo je kako se putanje našega života pomiču i kako sve sjeda na svoje mjesto, apsolutno fantastično. Moje je samo da čistim, i radim to non stop, svaki budni i svjesni dio dana. Zahvaljujući tome, mogu raditi ovo što radim, na način na koji radim. Nema previše mozganja, kalkulacija, planova...
Što je za mene dolazi, što nije za mene odlazi.

Vrlo jednostavno. Ne naziva se Hooponoponoo uzalud "najlakši način''. To je vrlo laka, učinkovita i sveta metoda rješavanja problema. Laka je, učinkovita i sveta jer nismo mi ti koji rješavamo probleme - mi smo u ovoj priči samo oni koji vrlo ponizno prepuštaju Bogu da razriješi ono što smo mi zapetljali. Bolje osobe za to nema.

Svaku godinu, a nadam se da će tako i ovu, učiteljica Mabel Katz dolazi u Zagreb i Beograd i drži seminare. To je meni najdragocjeniji dio godine, četiri najznačajnija dana. Ništa se ne može mjeriti s time."

4. Certificirani si hipnoterapeut po metodi Marise Peer. Što se događa tijekom jedne seanse kod tebe, kako teče proces i koje su reakcije tvojih klijenata?

"I hipnoterapija je došla zahvaljujući Ho*oponoponu. Nikada nisam razmišljala o sebi kao o terapeutu, nikad nisam željela na taj način pomagati ljudima. Sama Hipnoterapija mi je bila strana i potpuno neprivlačna. Ali, kako Bog ima  grandiozan smisao za humor - evo mene kao hipnoterapeuta.
Još je zanimljivije koliko je velika uspješnost i kako su fascinantni rezultati. Najviše radim na anksioznosti, strahovima i fobijama, mršavljenju, učenju i financijama. 
Sama hipnoza je svjesna, klijent u svakom trenutku zna što govori,  što mu govorim. Ukratko, u samo jednoj seansi dođemo do uzroka problema i odmah ga razriješimo, na nivou podsvijesti gdje je i nastao. Radim Skypeom, ne trebaju opetovani dolasci, sve se riješi u samo jednoj seansi."

5. Uz svo znanje koje si stekla, okružena divnim učiteljima, što je najvažnije što si spoznala i voljela bi prenijeti svima nama? 

"Ono što upada u oči kod svih ovih učitelja s kojima sam radila (Mabel Katz, Anita Moorjani, ND Walsch) je da su nevjerojatno skromni ljudi. 

Vrlo su svjesni svoje uloge, i iza kulisa vidite koliko je veliko njihovo davanje. Danas se učiteljem naziva svatko, ali vjerujte mi, samo mali broj to zaista jest, neovisno o znanju koje prenose. Upravo to, svi ti blagoslovi koje dobijemo od njih potpuno podsvjesno, darovi su kojima se treba pokloniti.

U 9. mjesecu organiziram dolazak dr. Bruca Liptona, o kojem sam upravo od ovih učitelja čula sve najbolje, tako da mu se baš radujem i veselim.

Neka generalna poruka, zajednički nazivnik bi bio - Ne treba teško, opustite se. Volite sebe, vodite računa o sebi jer kada ste vi dobro, možete puno više i bolje pomoći drugima. I zaista, nema ničeg vani, sve je u nama. Zato let go and let God :)"



Hvala ti Karmen što nam dovodiš učitelje uz koje dobivamo širu sliku i mišljenja iz druge perspektive. Ostani tako otvorena, pozitivna, skromna i nemoj nikad prestati pisati humoristične statuse iz svog svakodnevnog života! Neprocijenjivi su 😀
A ako je i Vas Karmen zainteresirala svojim seminarima i hipnoterapijom, slobodno proučite njenu web stranicu "KarmenJerkovic.com" za više detalja. 







Primjedbe

Objavi komentar