Pitalica pita → 5P s voditeljicom salona Dessange Sanjom Čabraja

Autentična Kreativka Sanja Čabraja


Sanja Čabraja je svestrana, nasmijana i poduzetna voditeljica salona Dessange koji se nalazi u samom centru Zagreba. Ambiciozno ulaže u rast i razvoj sebe i svoga tima kako bi klijentima pružila profesionalnu uslugu i uvijek nove, kreativne ideje. Zaslužna je za vizualni prikaz salona u online i offline okruženju te je dobri duh organizacije poslovanja. 

Kroz 5 pitanja iz rubrike "Pitalica pita Autentične Kreativce" imamo priliku proviriti u privatan život ambiciozne Sanje i saznati ponešto o tome što voli. Uživajte.


1. Pročitala sam...
...“Djevojka od papira” pisca Guillaume Mussoija.
Bio je to odabir knjige za razbibrigu. Knjiga koju sam progutala i vratila na vrijeme u knjižnicu! Ljubavni roman koji do zadnje stranice lista drži čitatelja zainteresiranim i ne daje naslutiti kraj zavrzlame. Najviše me dojmilo to što nisam mogla predvidjeti kraj. 

2. Prisustvovala sam...
... poslovnoj akademiji Inge Lalić.
Bez obzira na nivo obrazovanja smatrala sam da mi još ipak malo fali. Moram priznati da mi je Inga Lalić otvorila i ukazala na mnoge pozitivne korake kako voditi biznis i kako voditi samu sebe te ljude oko sebe. Moja velika preporuka je za sve koji imaju svoj vlastiti posao da prepoznaju ovako kvalitetan izvor poslovnih znanja i vještina. Da se s vremena na vrijeme nadograđuju na svim razinama. 

3. Pogledala sam...
...film "Bohemian Rapsody".
Film koji mi je ostao onako u sjećanju da mi baš bio cool. Gledala sam ga u kinu i nakon izlaska iz kina osjećala sam se kao da sam bila na koncertu. Odlična glazba i odlični glumci, odličan stajling i kosa.

4. Posjetila sam...
...Beč i koncert pjevačice Pink.
Osim na moru, ovo ljeto sam bila u Beču i to na koncertu Pink! Bilo je fenomenalno, neponovljivo i  u najboljem društvu frendica 😁 
Beč me se dojmio najviše zbog ljudi. U takvom svijetu slobode, kreativnosti i ne uniformiranosti rado bih živjela. Doživjela sam jednu fantastičnu psihološku obnovu. Vrativši se nazad iz  jednoga takvoga "svijeta" osjećala sam se puno hrabrije i slobodnije. Pucala me kreativa i odjednom mi se svašta otvorilo. Zaključila sam da moram češće putovati. Hrani dušu 😊


5. Preporučujem...
...da putujete!
Da putujete i da izlazite iz svoje zone komfora, da se više družite i volite. Možda sam naivka ali meni se tako sviđa. 



Sanju možete bolje upoznati kroz prvi intervju koji je dala za Autentične Kreativce u prosincu 2018.-te Pročitajte ga ↠ ovdje ↞.


Puno pozdrava od Pitalice 🙋 Anita Kanđera


➣ I zapamtite "Zakoračite izvan okvira!" 😉


Primjedbe