Autentična Kreativka: Sanja Čabraja

Izuzetno mi je drago što Vam mogu predstaviti divnu, poduzetnu i nasmijanu Sanju.Sanja se s veoma mnogo ambicije i ogromnim osmjehom brine za ljude koje stoje iza brenda Dessange Hrvatska.Uživajte ne samo u čitanju nego i onom osjećaju koji je i mene preplavio, željom za upoznavanjem ovako otvorene osobe i isprobavanjem luksuzne usluge salona.

1. Sanja, za početak bih te molila da nam ukratko pojasniš kako si došla do otvaranja sada već jednog od najpoznatijih frizerskih salona u centru grada Zagreba a da sama zapravo i nisi frizerske struke zar ne? Kako je došlo do franšize luksuznog francuskog brenda Dessange? 

"Bok Anita 😊, hvala ti na pozivu! Ovako, moram reći da nisam ja ta osoba koja je ovaj francuski frizerski brend plasirala na teritorij RH. Salon Dessange je otvoren davno, prije više od 20-tak godina. Povijesno na istoj lokaciji pod imenom Bratstvo, frizerski salon je na toj lokaciji od 1946 god. Naime, moj suprug je vlasnik franšize Dessange, Luka Čabraja od 2010.g. Salon se nalazi na istoj lokaciji svih ovih godina, na glavnom zagrebačkom trgu i dugogodišnji je miljenik mnogih uglednih zagrebačkih dama. 
Što se tiče moje struke, nisam po struci frizer već ekonomist i nisam ni sanjala da ću imati ovako lijepu priliku raditi i biti dio jedne prekrasne priče. Budući je suprug direktor, ja sam nakon dužeg porodiljnog razdoblja osjetila potrebu za poslom i aktivnostima van našeg obiteljskog doma. Početak je bio dosta izazovan budući nisam frizerske struke i dosta stvari nisam shvaćala kako funkcioniraju u toj branši. Mentora nisam nikada imala i koliko god sam željela imati ga u tim izazovima, možda, danas kada sve pogledam, ne bi bilo tako uspješno jer sam ipak uspjela stvoriti svoj jedinstveni i sada vidim uspješan pristup. U 5 godina koliko sam na ovoj izazovnoj poziciji uspjeli smo napraviti velike zaokrete u poslovanju (društvene mreže), oplemeniti salon dodatnim kadrom i dodatnim profesionalnim uslugama."

2. U tvom salonu sam se zaista osjećala kao kraljica. Od izuzetno profesionalnog pristupa, do upoznavanja pojedinaca i uvoda u svaki sljedeći korak usluge, oduševljeno sam pratila rad i komunikaciju u salonu. Zaista se zaposlenici trude oko klijenta, uživaju u tome i cijene posao. Kako si došla do svojih zaposlenika tj. na koji način postižeš da se tvoji zaposlenici toliko stručno ophode prema svima?

"Imali smo veliku sreću u samom startu preuzimanja poslovanja. Naime, mnoge djelatnike smo naslijedili. Time smo dobili jedno kvalitetno iskustvo i dobar temelj za daljnji razvoj. Naravno sistem ne bi bio održiv bez konstantnih programa edukacije u svim segmentima poslovanja. Kako je brend Dessange franšiza tako se moraju poštovati smjernice poslovanja kvalitete usluga, kompletan know how i nekoliko protokola koji održavaju standardizaciju. Novog djelatnik nije lako pronaći, pogotovo djelatnika koji je spreman pratiti naše ciljeve. Ono što stoji iza svega je detaljna organizacija. Upravo je to rezultat onoga što si ti osjetila u salonu. Dobru komunikaciju djelatnika sa klijentom, profesionalnu uslugu i naravno zadovoljstvo osobe koja uslugu pruža."

3. Prisutna si na najpopularnijim društvenim mrežama Facebooku i Instagramu s prvoklasnim kampanjama i odličnim fotografijama iz samog salona. Ulažeš li puno vremena na marketing i koliko je prisutnost na društvenim mrežama zapravo bitna za salon poput Dessange?

"Da prisutni smo na društvenim mrežama Facebook: DESSANGE HRVATSKA, Instagram: dessangehrvatska. Naravno, prepoznali smo potrebu za ovim korakom i smatram da je to izvrstan način promocije. Možda mogu reći da je biti na društvenim mrežama postalo jednako važno kao imati vizitku. Iz svog iskustva kada me neki brend zanima, prvo čekiram info na društvenim mrežama i počinjem si slagati priču. Zar ne? 😊Svakodnevno sam prisutna na društvenim mrežama no ne oduzimaju mi puno vremena jer sam se i po tom segmentu educirala. Društvene mreže su nam donijele puno novih klijentica, ne samo domaćih već i stranih budući da je Dessange internacionalni brend prisutan diljem svijeta."

4. Pošto te pratim (smijeh) vidim da jako puno ulažeš u edukacije svojih zaposlenika što je jako pohvalno. Trendovi se u današnje vrijeme toliko brzo mijenjaju da smo jednostavno prisiljeni učiti, nadograđivati se da bi sebi i svojim klijentima pružili najbolje usluge. Koje su ti edukacije iznimno bitne, osobno i za svoje zaposlenike, zašto?

"Edukacija nam je sve! Više puta godišnje imamo svoje interne edukacije gdje njegujemo svoj protokol, standard i neke konkretne korake tipa naglasak na dodatne usluge, novitete proizvoda. Jednom godišnje nam dolaze edukatori iz Pariza i u tom trenutku dobivamo direktno znanje iz kolijevke mode! Nove tehnike šišanja, nove tehnike koloracije, nove trendove njege kose i stiliziranja. U edukaciji koristimo žive modele za šišanje i bojanje i moram reći da smo tada svi jako uzbuđeni i pozitivno nabijeni. Nakon svake edukacije ponovno dobijemo vjetar u leđa, novi svježi žar za poslom, novu dozu kreativnosti i nova iskustva. To nama pruža svaka edukacija. Edukacija nas povezuje i daje novi elan. "

5. Za kraj još jedna malo osobnija stvar. Dessange je osvojio brojne nagrade a u pozadini svakoga posla stoje ljudi. Uz nagrade, imate i vrlo prisan odnos sa klijentima i zaposlenicima. Otkrij nam koja je tajna tvoga uspjeha, odličnog poslovanja i međuljudskih odnosa?

"Istina, naš rad je prepoznat internacionalno. U sklopu franšize Dessange nagrađivani smo trefejom Izvrsnosti. U konkurenciji od preko 45 zemalja svijeta i preko 600 salona,  Dessange Hrvatska odlikovana je Trofejom Izvrsnosti 2013. za "Best protocol", 2015. za "Best business partner", 2016.  za "Best know how" i ove jeseni 2018. dodijeljena nam je nagrada "Best on line ambasador". Svi ti uspjesi su rezultat zajedničkog djelovanja cijelog time Dessange Hrvatska na svakoj razini. Bez obzira na piramidu odgovornosti, sa ispunjenjem cilja izvrsnosti pružanja usluge važno je povjerenje svih nas međusobno sa namjerom ostvarivanja istog cilja. Međuljudski odnosi se ne grade u kratkom periodu ali uz veliki trud i zajednički rad uspjeli smo stvorili zajednicu sa istim ciljem. Ja bih rekla da u trenutku kada imaš jasnu viziju kako i gdje želiš biti, možeš to i ostvariti. Nema nekog kontroliranog i izglancanog puta, moraš biti spreman na brzu reakciju, domišljat, brzo učiti, imati empatiju (kao manager salona i prema klijentima i prema djelatnicima u salonu) i biti otvoren u komunikaciji-ta osobina mi je puno pomogla ;). Za kraj ću naglasiti da smo zajedno uspjeli dobiti jednu stabilnu, izvrsnu, profesionalnu i vrijednu ekipu."

Sanja u  Parizu

Hvala Sanja, tebi i tvom (vašem) salonu Dessange na uvidu u svijet ljepote i njege kose. Zaista je pohvalno vidjeti ovakav angažman ljudi koji stoje iza posla, koji žele pružiti kvalitetnu i profesionalnu uslugu. Uza sve to bi i naglasila da je izuzetno važnu imati osobu poput tebe, lidericu i vizionarku koja zna kuda ide, radi na tome da nauči prvenstveno sebe a onda i svoje ljude kako dalje. Svaka čast i samo tako naprijed!

Stoga drage dame, pošto nam uskoro slijedi proslava Nove 2019.-te godine, trk u Dessange na frizuricu i jednu finu kavicu u ugodnom ambijentu. Možda sretnete i veselu, nasmijanu Sanju! :)


Primjedbe