Pitalica pita → 5P s virtualnom asistenticom Željkom Povreslo

Željka Povreslo kao virtualana asistentica ima svoje stalno boravište na Azurnoj obali. Francuska joj je omogućila da se nakon puno godina, ohrabri i pokrene svoj vlastiti online posao. Usluge poput izrade web stranice, tehničku podršku, podrške oko društvenih mreža pruža na tri jezika (hrvatskom, engleskom i francuskom). Puno radi na sebe, ulaže svoje vrijeme u proučavanje novih trendova kako bi i njeni klijenti uvijek imali najsvježije informacije, te ju ovim putem upoznajmo kroz 5 pitanja iz rubrike "Pitalica pita Autentične Kreativce".

1. Pročitala sam...
...“Moć vaše podsvijesti” Joseph Murphy.
Knjiga koju sam pročitala još u srednjoj školi. Imala je jako ružne korice i u nekoliko posjeta knjižnici bih odustala od posudbe baš zbog korica, odnosno ilustracije na njoj. Kako me snažno privlačio njezin naslov na kraju sam ju ipak posudila. Knjiga je mogli bismo reci preteča novije knjige “Tajna”. Moć vaše podsvijesti  je napisao protestantski svećenik i u njoj objašnjava Bibliju na meni do tad neviđen način. Poučava čitatelja kako razmišljati i mislima privući ono što želimo u životu, zdravlje, ljubav, bogatstvo, putovanje, parkirno mjesto… :)  Bio je to početak otvaranja uma. Na kraju sam knjigu i kupila i pravi je priručnik za život i dan danas kad se pogubim pod teretom života “odrasle" osobe. Naučeno/potvrđeno= ne sudite knjigu po koricama! 

2. Prisustvovala sam...
... događaju "Monaco business".
Nedavno sam prisustvovala na Monaco business cjelodnevnom događanju. Na otvorenju je bio princ Albert, a kroz cijeli dan izmjenjivale su se konferencije i predavači iz različitih grana biznisa poput direktora trgovačkog lanca kupaćih kostima “Banana Moon” ili proizvođaca aparata za kavu "Conti”, na području Monaca i okolice. U isto vrijeme lokalne tvrtke su se predstavljale na štandovima i tu se odvijao “speed dating” za tvrtke. Svakako zanimljiv događaj i prilika za sklapanje novih poznanstava, a možda i poslova.

3. Pogledala sam...
...film "Teorija svega".
Zadnji film koji sam pogledala da me se dojmio je “Teorija svega” o životu Stevena Hawkinga. Znam da je već stariji film, no tek sada se našao na mojem repertoaru.  U današnje vrijeme kada se promovira eutanazija čim osoba nije u stopostotnoj radnoj spremi, ovaj možda i zakleti ateist nam je pokazuje što snaga uma zaista može i da je jača od samog tijela. Liječnici su mu od dijagnoze predvidjeli najviše deset godina života. Ne samo da je doživio starost, nego je uspio imati i obitelj, karijeru. Čak i kada je ostao bez glasa pronašao je način da se izražava. Mislim da nam je poručio da nečije mišljenje nije isklesano u kamenu te  kako i koliko ćemo živjeti ovisi isključivo samo o nama.   

4. Posjetila sam...
...Fréjus.
Grad od pedesetak tisuća stanovnika, 40ak minuta vožnje udaljen od Cannesa. Idealan za izbjeći turističku gužvu, a uživati u lijepim plažama i šetnjama gradom. 

5. Preporučujem...
...da slušate svoju intuiciju!
Onaj unutarnji glas koji kad ga ignorirate kaže: ” vidiš trebao/trebala si me slušati” 😊



Željku i njen rad možeš bolje upoznati kroz prvi intervju koji je dala za Autentične Kreativce koji možeš pročitati ↠ ovdje .

Puno pozdrava od Pitalice 🙋 Anita Kanđera

➣ I zapamti "Zakorači izvan okvira!" 😉


Primjedbe