Pitalica pita → 5P s health coachem Mirjanom Biščević

Autentična Kreativka Mirjana Biščević

Mirjana Biščević ima preko 20 godina iskustva rada s klijentima te zavidan broj  terapijskih tehnika koje je savladala poput aromaterapije, kvantne harmonizacije, autogenog treninga, dodirom do zdravlja (“touch for health”, sva 4 modula), ThetaHealing®, Wingwave®Coaching, NLP, META zdravlje, kao i edukacije iz raznih tehnika masaža. Kao duhovni i health coach ipak smatra da je od sveg toga naučenog, od svog tog znanja ipak najvažnije – iskustvo u radu s klijentima. Ništa manje nije važan ni rad na sebi koji traje i danas, i vjeruje da nikad neće ni završiti. Upoznajmo ju kroz 5P. 

1. Pročitala sam...
..."Velika Magija" Elizabeth Gilbert.
Pročitala sam jako puno knjiga koje bih mogla preporučiti, no izdvojila bih ovu koju sam nedugo pročitala. Kćer mi ju je preporučila a oduševila me je jednostavnošću pisanja, a bilo je sve korisno. U tiskanom izdanju sam čitala.

2. Prisustvovala sam...
... seminaru Smiljana Morija.
Jedan seminar me pozitivno iznenadio, da ne kažem oduševio. Predavač je bio Smiljan Mori. Nekako nisam hodala na takve seminare gdje jedan govornik čitav dan govori, prodaje i sve što uz to ide. Kasnije, kad sam sjela s njim, nakon predavanja, vidjela sam ono što sam osjećala o tom čovjeku. 
Osim što dobro radi svoj posao, on je ljudina velikog srca. Spreman pomoći, potaknuti, podržati, i zaista sam se oduševila. 
Toplo preporučam ovog predavača, jer ćete naučiti sve ono što možda mislite da znate. Vidjet ćete da znate tek dio, i da taj dio možda ne shvaćate, a on će vam to približiti na jedan lagan, a učinkovit način. A to je način koji je prilagođen našem podneblju gdje živimo.

3. Pogledala sam...
...seriju Mentalist.
Ne gledam puno filmova niti TV, no kad stignem obožavam seriju Mentalist. Što sam naučila iz toga? Primjećujem da je Jane vrlo uporan i strpljiv.  

4. Posjetila sam...
...Sarajevo.
Toliko lijepih gradova i država sam posjetila, pa i na drugom kontinentu da mi je teško reći i preporučiti jedan, jer ukusi i interesi su različiti. Možda da spomenem da sam se neki dan vratila iz predivnog Sarajeva. Tamo sam živjela nekoliko godina, i ta duša Sarajeva je posebna. Obožavam Istanbul, pa nekako uvijek povezujem ta dva grada u svojim mislima. U glavnom, Istanbul je čaroban, a Sarajevo ima dušu. Tako sam ja to sebi protumačila :)

5. Preporučujem...
...da nikada ne odustajete od svojih snova, svojih želja, svojih ciljeva.
Hm … nije li teško nešto preporučiti kada nije zadano područje preporuke? No pitanje je postavljeno … pa preporučujem da nikada ne odustajete od svojih snova, svojih želja, svojih ciljeva. Možda će vam se ponekad činiti da su to samo snovi, no ako želji zadate vremenski rok tada se ona pretvara u cilj, a onda krenite u ostvarenje istog. I ne odustajte. Staza će možda biti krivudava, možda bregovita, možda i posuta trnjem, ali ne odustajte. Isplati se doći do cilja. 


Mirjanu i njen rad možeš bolje upoznati kroz prvi intervju koji je dala za Autentične Kreativce koji možeš pročitati ↠ ovdje ↞.

Puno pozdrava od Pitalice 🙋 Anita Kanđera

➣ I zapamti "Zakorači izvan okvira!" 😉


Primjedbe