Pitalica pita → 5P s profesionalcem engleskog jezika Antom Mihaljevićem

Autentičan Kreativac: Ante Mihaljević

Ante se kao profesor istaknuo kroz inovativan način predavanja engleskog jezika. Posvećeno se bavi i fokusira na poslovni engleski jezik iz raznih branši te vrlo uspješno vodi BNI grupu, čiji je predsjednik. Uz tečaj poslovnog engleskog jezika, svojim klijentima nudi i modularni pristup podučavanju pošto i sam jako puno ulaže u nadogradnju svog osobnog i poslovnog rasta i razvoja. Uživaj u ovim informativnim pitanjima koji nam Antu približava s malo privatnije strane.


1. Pročitao sam...
..."Tetralogiju" Jorgea Bucaya.
Vrlo teško pitanje, moram priznati. Naime, tjedno poslušam jednu audioknjigu, a svaki mjesec pročitam bar jednu tiskanu knjigu. Ono što bih svakako izdvojio je tetralogija Jorgea Bucaya koja se sastoji od knjiga Put samoovisnosti, Put susreta, Put suza i Put sreće. Može zvučati kao brz i jeftin self-help flaster na rane modernog društva, no svakako je štivo vrijedno čitanja, promišljanja i preporučivanja. 


2. Prisustvovao sam...
...tjednim sastancima BNI grupe. 
Ne stižem sudjelovati na svim događanjima koja me zanimaju, no izdvojio bih tjedne sastanke BNI grupe Impuls. Ok, ovo je besramna (samo)promocija s obzirom da sam predsjednik te grupe, no svakako pozivam sve odgovorne i profesionalne poduzetnike da saznaju više o ovoj vrsti poslovnog umrežavanja putem usmenih preporuka. It works! 😊 


3. Pogledao sam...
...serijal QI (Quite interesting).
Koliko je velik klišej ako kažem Černobil? 😊 Prevelik?! A ništa onda… 😊 Spomenuo bih serijal QI (Quite interesting) u kojem Stephen Fry okuplja 4 gosta i postavlja im pitanja na koja svi mislimo da znamo odgovor, no redovito se šokiramo. Trik je da su gosti mahom komičari tako da osim što gledatelji nauče jako puno novih i korisnih informacija mogu i dobiti upalu trbušnih mišića od smijeha. 


4. Posjetio sam...
...Vlašić.
Prije par tjedana morao sam putovati u BiH i na povratku iz Travnika išao sam nekom starom cestom preko Vlašića. Pogled prekrasan, priroda netaknuta, a planinski zrak puni baterije. Al' su zato amortizeri na autu pretrpjeli strašno maltretiranje. Drugi put idem traktorom. 😊

5. Preporučujem...
...logoterapiju.
Ovo je onaj dio kad sam dubokouman? 😊 Ok, imam nešto srednje pametno za dodati, ako itko još uvijek čita. 😊
Mislim da ne mogu dovoljno naglasiti važnost rada na sebi. Svi mi tu i tamo pripazimo na unos kalorija, netko nešto i vježba (bar se tako priča), no imam osjećaj da nas premali dio posveti pozornost sebi na psihološkoj i/ili duhovnoj razini. Utoliko moja preporuka za čitanje Bucaya, no koristim priliku da promoviram i jedan vid psihoterapije koji nije mainstream, bar ne još uvijek. Radi se o logoterapiji, odnosno liječenju smislom. Predlažem da proguglate termin i upoznate se malo s materijom, ovakav pristup čuda čini. 😊


Antu i njegov rad možeš bolje upoznati kroz prvi intervju koji je dao za Autentične Kreativce koji možeš pročitati ↠ ovdje .

Puno pozdrava od Pitalice 🙋 Anita Kanđera

➣ I zapamti "Zakorači izvan okvira!" 😉


Primjedbe