Pitalica pita → 5P sa životnom trenericom Majom Prović

Autentična Kreativka: Maja Prović

Maja je kao life coach pronašla ono za što ju život pripremao. Radionicama, predavanjima i individualnim pristupom sluša ljude i kvalitetnim pitanjima potiče da sami dođu do svojih spoznaja i odgovora koji će im pomoći u pronalaženju najboljeg puta za sebe. Fokus joj je na osvještavanju emocija, misli i sadašnjeg trenutka. Maja nam u ovom kratkom blogu pitanja, otkriva što čita, što je posjetila i što nam svima preporučuje. 

1. Pročitala sam...
..."Proces prisutnosti" od Michael Brown-a.
Praktične vježbe za osvještavanje važnosti sadašnjeg trenutka za razinu kvalitete življenja.

2. Prisustvovala sam...
...online edukaciji "Circle of Mind Expert Global".
Transparentna i sveobuhvatna podrška u razvoju business strategije u globalnom timu ljudi koji dijele slične poglede i vrijednosti.

3. Pogledala sam...
...
Ne gledam telku 😊

4. Posjetila sam...
...Amsterdam.
Predivan Amsterdam koji kroz naočale ljubavi izgleda još ljepši 😊 . Bez obzira na visok standard u odnosu na nas, vlada osvještenost u potrošnji po principu koliko imaš toliko troši.

5. Preporučujem...
...moj Mindfulness trening "Život sada".
Moj Mindfulness trening "Život sada" (30.8.2019.) je za one koji žele naučiti svjesno upravljati vlastitim mislima i emocijama, u cilju podizanja visoke razine kvalitete življenja u bilo kojem segmentu.


Maja je dala sveobuhvatan intervju za Autentične Kreativce koji možete pročitati ovdje.

Puno pozdrava od vaše Pitalice 🌹Anita Kanđera

Primjedbe