Autentična Kreativka: Maja Prović

S Majom voditi intervju je vrlo lako, postaviš joj jedno pitanje i onda se nasloniš i slušaš satima :D S razlogom ju je životni put odveo u smjeru coachinga. Dar govora ju prati cijeli život a motiviranje ljudi je naučila kroz svoj vlastiti put u životu koji je prošla. Kroz brojne osobne primjere, inspirira i motivira ljude svojom energijom, pozitivom i željom za svjesniju današnjicu.
Putevi su nam se davno sreli i sama sam svjedok što je Maja sve prošla i na koji način je izgradila svoj, moj i život mnogih ljudi oko sebe. Na tome ću joj uvijek biti zahvalna. S veseljem prenosim mali dio njenih velikih misli.


1. Majo, kao uvod bih voljela da nam probaš ukratko pojasniti što si sve naučila kroz razne uloge koje si imala do sada a znam da si ih imala nekoliko u svojoj karijeri i životu? 
"Vjerujem da je ispunjen život onaj u kojem se ne opiremo promjenama I prihvaćamo svaki izazov kao dar koji nam je dan s razlogom da kroz njega spoznamo neki novi dio sebe. Svi imamo brojne uloge. Ispunjeni su ljudi koji ih prihvaćaju I otpuštaju kada one ispune svoju svrhu. Ja se ne držim grčevito niti za ljude niti za profesije. Dopuštam sebi vidjeti tko sam kada ljudi dolaze u moj život ali I kada izlaze. Tako I sa poslom. Kao medicinska sestra dobila sam neprocjenjivo iskustvo u kojem sam naučila cijeniti zdravlje I život. Kao odgojiteljica djece naučila sam koji je blagoslov biti majka I imati sreću učiti od djeteta podjednako koliko ono uči od nas. Kao menadžer naučila sam kako sebe ne doživljavati kroz ulogu već biti ono što se iza nje nalazi – čovjek koji prepoznaje drugog čovjeka iza uloge direktora, Ceo-a, menadžera I sl. Kao lifecoach naučila sam da u svakome od nas leži ogroman potencijal I spoznavši dio svog, želja mi je ljude potaknuti da I oni vide I žive svoj."

2. Baviš se motivacijom ljudi, doživjela sam to i stvarno prštiš od energije koju prenosiš drugima. Na koji način ti sebe motiviraš? 
"Znaš kada prštiš od energije? Kada živiš svjesno. Svjestan sebe. Svojih misli. Emocija. Ljubavi prema onima kojima si potreban ali i onima kojima nisi. Kada radiš ono što voliš. Kada u onome što ne voliš pronađeš razlog da zavoliš. Kada si svjestan da se život sam po sebi I sve što u njemu imaš ne podrazumijeva već sve te darove prihvaćaš sa poniznošću I velikom zahvalnošću. Motiviram se spoznajom da je dan koji danas imam dar u kojem mogu sebi i ljudima dati još jedno novo iskustvo I svoj doprinos. Pazim kako započinjem svoj dan jer energija s kojom se budite je ona s kojom ćete proći kroz dan I s kojom ćete leći. To je ono u što ja vjerujem I samo moje mišljenje."

3. Kroz rad na sebi i uz brojne ljude koji su pohađali tvoje radionice i predavanja, isfiltirala si si temu kojom se najčešće baviš -misli-. Kako si se i zašto odlučila baš na "Misli"? 
"Jer sam se osobno uvjerila u istinitost rečenice : “Kakve su ti misli, takav ti je život”. Iza svake misli stoji naše vjerovanje u nešto. Duboki korijen iz kojeg su izrasli naši izbori I odluke koje pak pokazuju stvarnost kojom danas živimo. Misao je energija u pokretu koja na sebe “lijepi” još više istih misli ako im pridajete pozornost. I tako dok o nečemu razmišljaš u tebi se jave emocije. Kada se osjećaš lijepo činiš drugačije stvari nego kada si tužan i depresivan. Najljepši dio je taj da možemo birati što ćemo činiti sa svojim mislima . Otpustiti ih ili zadržati. Dakle, vjerujem da je moj život odraz mojih misli. Sve je tako jednostavno. "

4. Nedavno je izašla tvoja prva knjiga "Misli, kreni i ostvari sve". Bila sam uz tebe kada je nastajala želja o punom “gebeku” knjiga, sada je ta želja postala stvarnost i izuzetno sam ponosna što si sve ostvarila u tako kratkom roku. Reci nam ako nije tajna, koja je sljedeća želja na popisu i na koji način ih tako brzo ostvaruješ? 
"Eto, to je primjer kako jednom misao postane fizička manifestacija kada povjeruješ u tu misao 😊
Knjiga je nastala kao ideja iz mog programa A3 “awakening - action-achieving” i ono što sam sama naučila o životu. Ukratko: Kroz njega hodaj svjesno – stalno radi korake - i održavaj postignute rezultate.
Lifecoaching je profesija u kojoj zajedno s osobom koja vas traži podršku, istražujete koja su to beskorisna uvjerenja koja nas drže u mjestu, zajedno postavljate korake I dolazite do željenog cilja. Stoga, u ulozi lifecoacha želim dati svoj doprinos u podizanju individualne a tim kolektivne razine svjesnosti i da osvještavajući sebe i svoj potencijal učimo djecu da budu svjesna koliko vrijede ali i koliko vrijede drugi ljudi, da ih učimo da ljudi nisu njihovi postupci i da ih zbog njih ne osuđujemo, da gledamo jedni druge dalje od uloga koje igramo, da osvijeste tko su i koja je njihova uloga u ovom svijetu. Da razumiju i prihvaćaju različitosti I da razumiju predivne prirodne zakone čiji smo svi dio. Da bi u tome uspjeli, mi im svojim primjerom u tome trebamo služiti. Imam kćer pa stoga jedna drugoj savršeno služimo kao učitelj I učenik I kada “cvjetaju ruže” ali I kada se “oluja sprema “ .  Sve je to ljepota rasta iskustava I spoznaje po koju smo došli."

5. Za kraj uvijek volim dati kreativnu slobodu izražavanja pa izvoli, reci nam nešto kreativno, autentično o sebi?
"Samo jedna među ostalim, jedinstvenim kapima u oceanu."


Hvala ti Majo na svemu što prenosiš, što motiviraš ljude, što inspiriraš mlade i starije, što daješ svoju energiju bezuvjetno.

Slobodno se pridružite Majinoj zajednici na Maja Prović - Zdrave Misli i ako Vas zanima osobni rast i razvoj pročitajte više o njenim programima, radionicama i seminarima na web stranici Procoaching.





Primjedbe