Autentična Kreativka: Mara Majstorović

Kreativka Mara Majstorović

Danas upoznajemo dragu mi Slavonku, Vukovarku Maru Majstorović, magistru ekonomije, certificiranu trenericu Neurolingvističkog programiranja i praktičarku metodologije Points of You za podršku procesima i transformaciji osobnog i organizacijskog razvoja.

Urednica je portala pozitivnih vijesti "Samopozitivno", vodi istoimenu udrugu kao i tvrtku "Lotusmedia" kroz koju organizira različita edukativna događanja te uspješno povezuje i umrežava ljude. Nadasve svestrana žena uz koju možemo jako puno naučiti. 

1. Draga Mara, vlasnica ste tvrtke Lotusmedia i urednica portala "Samopozitivno" koji pratim već dosta vremena jer slični se privlače, zar ne? 😊 Kao kolegica ekonomistica, NLP-ovka i ljubiteljica pozitivnih vijesti imamo dosta toga zajedničkoga pa vas molim da nam se ukratko opišite, privatno i poslovno?

"Slažem se kako postoji ta neka životna čarolija koja spaja ljude čudnim putevima, pa je tako spojila i nas dvije iako se nikada nismo upoznale, a s velikim povjerenjem smo pristupile komunikaciji i zajedničkoj suradnji. 

Privatno sam trenutno po životnim vrijednostima žena koja jako puno ulaže u osobni razvoj i prenašanje znanja, supruga sam poduzetnika, a ono najvažnije po meni iako tek sad navodim, majka sam troje odrasle djece s kojima se jako ponosim. 

Volim ljude i putovanja, obožavam životinje i rad u vrtu i u prirodi jer se tamo najbolje opuštam. Poslovno sam trenerica Neurolingvističkog programiranja, motivatorica i osoba koja skreće svojim klijentima fokus s problema i ukazuje na mogućnosti."


2. U moru vijesti koji šire strah, mržnju, osudu, vi ste se odlučili širiti ohrabrujuće, motivirajuće i inspirirajuće vijesti i novosti u Lijepoj našoj. Jeste li u nekom trenutku imali dvojbe hoće li isključivo pozitivne vijesti biti čitane? Gdje pronalazite sve te divne ljude i događaje o kojima pišete?

"Naravno da sam se našla pred zidom tuđih uvjerenja kako pozitivne vijesti kod nas ne prolaze i kako se neće čitati. Od tada je prošlo dosta vremena, zid sam preskočila i nastavila svojim putem, modelirajući uspjeh, rudareći pozitivna iskustva i dobre vijesti i gradeći portal s pratiteljima i čitateljima kojih je svakim danom sve više. 

Danas ti pozitivni i uspješni ljudi pronalaze mene, ponekad ih otkrivam i dalje sama s mojim timom, ponekad kroz poslovnu suradnju i događaje koje organiziram, a ponekad pukim slučajem kada sam budna i otvorena za prilike, a to je vrlo često😊"

3. Prvi puta sam saznala za vas prošle godine kada sam naručila vaš „Pozitivan planer“ koji je i ove godine našao put do moje nove adrese. Možete li nam otkriti kako je nastao i odakle ideja za planerom?

"„Pozitivan planer za vidljiv rezultat“ je rezultat moje iskustvene primjene znanja koje sam stekla kroz NLP i mnoge druge tehnike kojima sam u međuvremenu nadopunjavala svoje znanje i uočila obrazac najčešće korištenih alata te odlučila alate podijeliti svima kroz korištenje planera. 

Pobornik sam izreke kako se znanje množi dijeljenjem, no primjena alata je ključ do uspjeha. Zato uz planer uvijek ide napomena - 


Očekujte pozitivan rezultat samo ako svjesno svakodnevno primjenjujete alate koje sam ponudila u planeru."

Pozitivan planer 


4. Pozitivan planer, pozitivne vijesti, pozitivan stav a sad i vaš pozitivan prvijenac, knjiga „Svjetlosna godine“. Kako i sama njegujem optimistično razmišljanje, ponekad budemo poljuljani našom zajednicom ili svakodnevnim obavezama. Otkrijte nam vašu tajnu dugogodišnjeg ulaganja u dobro, širenju pozitive, edukacijama, novim idejama i projektima koje hrabro provodite? 

"Naravno da je put optimizma posut i trnjem i zvijezdama, pa sam i sama na tom putu plivala i olujnim morima i letjela putem zvijezda. No ono što je ključno na tom putu a to je i poruka moje autobiografske knjige „Svjetlosna  godina“ je da je bolje ići kroz život s povjerenjem u ljude i događaje, nego sumnjati i živjeti u strahu od prošlosti i budućnosti


Uz povjerenje je jako važan taj pozitivan stav i gledanje u dobro i u mogućnosti. 

Nije pozitivan stav nošenje ružičastih naočala i kad vam je i kad vam nije do života. Pozitivan stav je izbor gledanja u svjetlu točku koja se nadzire u tami i na kraju puta, pozitivan stav je razumijevanje emotivnih stanja i kako ona utječu na nas, pozitivan stav je svjesno reagiranje na događaje i kreiranje ishoda koji su nama najbolja opcija. 

Tajna je u svjesnosti, u prepoznavanju vlastitih vrijednosti i nametnutih uvjerenja, a na tome se radi i uči cijeli život."

5. Važnu stavku sam ostavila za kraj. Slavonka ste, kao i ja, pa vas molim za vašu perspektivu o osobnom i poslovnom rastu i razvoju u našim krajevima. Na koji način svatko od nas može dati svoj doprinos da se Slavonija promovira, uzdigne i ponovno procvate? 

"Ključ je definitivno u pojedincu i ne trošenju energije na kukanje i očekivanje da nas netko drugi motivira, pokrene, spasi. Svojim radom i djelovanjem sam najbolji primjer ne odustajanja u radu sa sobom i u radu sa ljudima. 

Iza mene i moje tvrtke su mnogobrojne konferencija, forumi, radionica i edukativna događanja na kojima smo spojili, umrežili, modelirali i naučili jako puno ljudi svih dobnih skupina raznim vještinama. Radila sam i s mladima i sa starima i s javnom upravom i poduzetnicima i mnogobrojne sate odradila na volonterskoj bazi. Svaki put sam napomenula odakle dolazim i promovirala gradove kojima pripadam. 

Ono u što sam uvjerena jeste da potencijala imamo kao i resurse, povijesnu vrijednost ovoga kraja,  no trebamo raditi na tim vrijednostima, biti ih svjesniji i cijeniti ih onoliko koliko uistinu vrijede. 


Ako svakodnevno živite u uvjerenju da  se nešto ne može i da nečega nema dovoljno, na toj razini ne možete očekivati bolje rezultate nego što su sada. 

Mali sustav u velikom sustavu itekako može uspjeti unatoč svemu i svima ako ima svoj cilj, živi svoju strast, surađuje s drugima, čini dobrobit svojoj zajednici i marljivo radi na dodanim vrijednostima. Tome svjedoče mnogi uspješni OPG-ovci, obrtnici, vinari, poljoprivrednici, poduzetnici, pojedinci koji su ostali u Slavoniji i žive od svoga rada, pa ako su oni mogli, mogu i drugi samo ih treba podučiti kako.

Činjenica je kada ljudi počnu misliti da mogu postići stvari postanu uistinu nevjerojatni jer vjerom u sebe otkrivaju i tajnu uspjeha koja nam poručuje: Da bi uspjeli u nečemu, prvo moramo povjerovati da možemo."



Zahvaljujem Mari što nam je kroz ovaj intervju približila svoju ljubav prema Slavoniji i strast prema NLP-u, optimizmu i širenju znanja. Dijelim s vama i društvene mreže na kojima možete i dalje pratiti rad Lotusmedie i portala "Samopozitivno" :) 


Ako i dalje želite čitati o novim ambicionistima pozivam vas da nam se pridružite u grupi "Autentični Kreativci", gdje svaki tjedan predstavljamo nove, zanimljive priče ljudi poput Mare.
Tvoja Priča(Pita)lica 🙋 Anita Kanđera

➣ I ne zaboravite "Zakoračite izvan okvira!" 😉






Primjedbe