Pitalica pita → 5P sa stručnjakinjom za pisanje sadržaja i brendiranja Andrejom Rambrot Malenica

Autentična Kreativka: Andreja Rambrot Malenica

Andreja s vlastitim brendom Pisalica, pruža uvide u marketinške trendove i piše o tome kako samostalno poboljšati rast i razvoj poduzeća. Kroz portal Princezu.hr pokazuje svoju punu kreativnost i umjetničku dušu koja leži njoj. Uz ova dva brenda radi i na drugim projektima, klijentima isporučuje kvalitetan sadržaj i uspješno drži predavanja diljem Hrvatske. Kroz ovih 5 pitanja uživaj i u malo privatnijoj strani naše vrijedne Kreativke Andreje.




1. Pročitala sam...
..."Velika magija" od Elizabeth Gilbert.
U posljednje vrijeme sam tiskane knjige zamijenila raznim e-knjigama, budući da mi je potrebno manje vremena da ih završim, a u većini slučajeva su mi jednako korisne (barem kad je u pitanju marketing). No od tiskanih knjiga koje sam nedavno pročitala dojmila me se Velika magija Elizabeth Gilbert, poznate autorice svjetskog hita Jedi, moli, voli. Zašto sam izdvojila baš tu knjigu? Ona u knjizi sebe propitkuje o kreativnosti i pisanju, a pisanje je upravo ono što ja svakodnevno radim i čemu se veselim.


2. Prisustvovala sam...
...HITIT konferenciji. 
Prije ljetne stanke sudjelovala sam na HITIT konferenciji u organizaciji Escape studija iz Osijeka. Svidjelo mi se što sam na toj konferenciji stekla nova znanja, najvećim dijelom zahvaljujući jednom izlaganju žene iz Googlea koja nam je predstavila trendove po pitanju video formi. Dakle, ako još ne snimate videa, sada je krajnje vrijeme (tim više ako radite s mlađom ciljanom skupinom), jer će do 2020. većina sadržaja na internetu biti u video formama. 


3. Pogledala sam...
...seriju "Big little lies" na HBO.
I filmove nekako gledam sve rjeđe jer sam ih zamijenila gledanjem serija. HBO mi ima odličnu produkciju, a serija koja je na mene ostavila velik dojam je Big little lies. Odlična glumačka ekipa, vrlo aktualne teme i ono što me se dojmilo najviše je to da serija ohrabruje djevojke i žene da se zauzmu za sebe, ali i progovara o tome da je OK griješiti i biti nesavršen jer ipak smo ljudi i na greškama se uči. Jedva čekam treću sezonu! 


4. Posjetila sam...
...Nizozemsku.
Ljetnu stanku iskoristila sam za kratki bijeg u inozemstvo. Posjetila sam Nizozemsku koja me naprosto oduševila! Ispalo je da taj samozatajan i skroman narod ima jako puno toga za ponuditi i da mi možemo puno od njih naučiti! Što se tiče poslovanja, genijalno mi je bilo čuti da se tamo ne slave blagdani, već su im neradni dani, na primjer, Majčin i Očev dan. Također, ako nemaš volje neki dan ići na posao iz bilo kojeg razloga, slobodno ostaneš kod kuće i nadoknadiš to kada si bolje raspoložen. 

5. Preporučujem...
...duže i kraće stanke tijekom godine.
Primijetila sam da je tijekom ljetne stanke bilo puno rasprava na temu trebaju li poduzetnici uzeti godišnji odmor i na koliko dugo. Vođena svojim dosadašnjim iskustvom, toplo preporučujem tijekom godine uzeti jednu dužu stanku na dva tjedna i više kraćih stanki po par dana, što može uključivati spajanje vikenda i blagdana ili ne mora. Jednostavno, mi nismo roboti i odmor nam je potreban da bismo mogli zdravo funkcionirati. Žao mi je što to klijenti, ali i poneki poslodavci ne mogu shvatiti. Vjerujte mi, ništa neće pobjeći.  



Andreju i njen rad upoznaj kroz prvi intervju koji je dala za Autentične Kreativce koji možeš pročitati ↠ ovdje ↞.

Puno pozdrava od Pitalice 🙋 Anita Kanđera

➣ I zapamti: "Zakorači izvan okvira!" 😉

Primjedbe