Autentična Kreativka: Sandra Sharp


Sandra Sharp je odlučila svoj život posvetiti pomaganju i osvještavanju zajednice. Radom u Udruzi Fokus daje svoj doprinos kroz program "Raširiti krila" koji ženama pruža podršku u radu na sebi. 

Izuzetno mi je drago što postoje Udruge i ljudi poput nje te od srca preporučujem edukacije i predavanja koje održavaju, ali neka nam Sandra kaže više o tome. 




1. Sandra, reci nam za početak kako je došlo do osnivanja Udruge Fokus, tj. kako si krenula u rad s udrugom iako si prvotno završila farmaciju?

"Za Udrugu Fokus sam počela raditi još prije nego što sam diplomirala farmaciju sad već davne 1996. godine. Kako je došlo do toga? Dvije godine prije toga, znači 1994., sam doživjela jedno intenzivno duhovno iskustvo koje mi je promijenilo život i životne prioritete. Kroz čitanje Biblije i evanđelja privukla me osoba i život Isusa Krista u toj mjeri da sam ga odlučila slijediti i živjeti svoj život u skladu s njegovim učenjem. Tada sam prvi put shvatila značenje njegovog života i smrti na križu kao temelja mog osobnog pomirenja s Bogom, ali također i temelja mog pomirenja s ljudima oko sebe. Iskusila sam mir i svrhovitost koju nam Bog nudi kroz vjeru te iscjeljenje i ozdravljenje moje duše za kojim sam toliko čeznula i ne znajući zapravo da za time čeznem dok nisam to pronašla. Jednom kad sam to pronašla silno sam željela pomoći i drugima da iskuse isto i tu se rad u Udruzi Fokus pokazao kao izvrsna prilika jer udruga od samog početka svog djelovanja kroz svoje raznovrsne aktivnosti potiče ljude iz svih segmenata društva da zastanu i susretnu se s Kristom i njegovim učenjem na kreativne i praktične načine bliske potrebama suvremenog čovjeka koje su po mom mišljenju, usprkos svim našim tehnološkim dostignućima, u osnovi iste kao i potrebe ljudi koji su živjeli i hodali s Isusom, a to je pitanje smisla i svrhe života i našeg mjesta u svemu tome."


2. Kroz Udrugu Fokus radite na jako puno projekata koje pomažu zajednici, od savjetovanja bračnih parova, poslovnih ljudi, razmjeni studenata kao i jedinstvenog life coaching programa za žene koji sama vodiš. Što program "Raširiti krila" pruža ženama koje mogu besplatno sudjelovati?

"Raširiti krila je program za žene koji smo pokrenuli prije 3 godine. Svjesni smo da je life coaching trenutno “in” svuda u svijetu pa tako i u Hrvatskoj. No, željeli smo ponuditi program koji će ženama biti dostupan u prvom redu financijski jer se plaća samo cijena priručnika koji se koristi, a koja iznosi 50,00 kn. Program kombinira individualni i grupni rad. Žene kroz različite vježbe i upitnike odgovaraju na četiri pitanja: tko sam ja?, zašto sam ovdje?, kamo idem? i kako ću tamo stići?. Cilj nam je osnažiti sve žene bez obzira na njihovo porijeklo, izobrazbu, dob ili status i pomoći svakoj ženi da osvijesti svoju vrijednost i jedinstvenost, da otkrije svoje potencijale i da u skladu s njima, ali i svojim cjelokupnim dotadašnjim životnim iskustvom, osmisli svoju životnu misijsku izjavu te da na praktične načine uključi ta svoja otkrića u svoj svakodnevni život kroz postavljanje ciljeva i praktičnih koraka za ostvarenje istih. Program se odvija kroz 9 dvosatnih grupnih sastanaka, a termini se dogovaraju prilikom formiranja grupa. Svaka grupa ima 4 polaznice koje vodi voditeljica. Novi ciklus grupa započinje u listopadu. Sve žene koje su zainteresirane mogu se prijaviti na našoj Facebook stranici: Program životnih vještina za žene Raširiti krila ili na rasiriti.krila@ufokus. hr"


3. Vrlo si povezana sa svim ženama koje dolaze na tvoje radionice. Kako se uspiješ organizirati i biti uz svaku od njih online i offline? 🙂

"Ja stvarno volim to što radim i smatram se posebno blagoslovljenom što mogu koristiti svoje darove i potencijale za svoje vlastito zadovoljstvo, a istovremeno i za dobrobit drugih. Glavnina mog rada sa ženama je “offline”, život na život, bilo individualno ili u grupi. Uvijek sam uzbuđena kad počinje novi ciklus grupa Raširiti krila i kad upoznajem nove žene. Ponekad mi je teško zaustaviti se i samoj sebi ograničiti broj grupa koje mogu istovremeno voditi. Radim na tome. Važno mi je da svakodnevno njegujem i hranim svoju dušu i brinem o svom tijelu kako bih mogla drugima donositi i davati iz svoga obilja jer mislim da jedino takvo davanje žene koje se prijavljuju u program i zaslužuju. Moje obećanje svim ženama koje vodim kroz program je da ću za vrijeme naših sastanak uvijek biti prisutna duhom i tijelom i fokusirana na njih i njihove životne priče. Što se tiče “online” komuniciranja to se uglavnom svodi na zajedničke grupe koje osnivamo na različitim društvenim mrežama i platformama kako bismo se međusobno poticale i ohrabrivale u svakodnevnom životu između sastanaka naših grupa. Najsretnija sam kad se žene u grupama toliko međusobno povežu (iako su bile potpuni stranci do početka programa) da svakodnevno komuniciraju u tim našim “online” grupama i nastave se družiti nakon što program završi."


4. Često čujemo da za pomaganje iliti savjetovanje određene organizacije previše naplaćuju. Vaš program je potpuno besplatan. Kako se financirate i odakle je proizašla ideja, želja i volja, ovim inspirativnim programom otvoriti vrata ženama svih dobnih skupina?

"Svi mi u Udruzi Fokus želimo svojim djelovanjem obogatiti grad i zemlju u kojoj živimo. Vjerujemo da je ključ boljitka svih nas u rukama svakog od nas, uostalom naš moto je “Mijenjaj sebe, mijenjaj društvo.” Svi naši programi i aktivnosti su poziv na osobni rast i promjene. Ne znam jesi li ti primijetila koliko se često ljudi žale na druge i priželjkuju da se ti drugi mijenjaju, a vrlo rijetko se itko od nas žali na svoju vlastitu nespremnost za promjene. “Da se bar ja mogu promijeniti!” se rijetko čuje iz naših usta. Ja osobno mislim da je znak velike osobne hrabrosti upravo ta spoznaja i priznavanje da je meni potrebna promjena, da trebam i moram krenuti od sebe. 
Ako želim vidjeti promjenu u svojim odnosima, u svojoj obitelji, na svom poslu i na kraju krajeva u svojoj zemlji, moram prvo krenuti od sebe. 
I to je najveći razlog zašto nastojimo da naši programi i aktivnosti budu dostupni što većem broju ljudi jer jedino ćemo promjenama baze društva ostvariti ikakve trajne promjene na višoj razini. Taj je put dugačak i možda će trajati generacijama, ali ne smije nas to omesti da zakoračimo u pravom smjeru. Udruga sve svoje financijske potrebe zadovoljava kroz prikupljanje donacija, uglavnom od pojedinaca, koji vjeruju u ovakav način rada i dijele s nama viziju uređenije i sretnije budućnosti."


5. Voljela bi za kraj da nam još malo više kažeš o drugim programima Udruge Fokus. Koji su vam planovi do kraja ove godine, tko može sudjelovati, gdje se prijaviti i što možemo očekivati u 2020-oj?

"Svake jeseni nudimo puno novih radionica i aktivnosti za studente, bračne parove, poslovne ljude. Najbolje je da nas pratite na našoj Facebook stranici: Udruga Fokus posebno sad dok nam je internetska stranica ( ufokus.hr )u rekonstrukciji za koju se nadamo da će biti spremna do 1.10.  Ono što bih posebno istakla od sadržaja je GLS konferencija čiji smo suorganizator i ove godine, a održat će se u Zagrebu i Čakovcu, kao i lani. Ponosni smo što već 8. godinu možemo ponuditi kvalitetna predavanja i sadržaje za osobni rast i razvoj u različitim poslovnim sferama, ali i u privatnom životu. Konferencija je izvrsna prilika za upoznati i umrežiti se s ljudima sličnih interesa koji žele svojim djelovanjem doprinijeti boljitku našeg društva u cjelini. Više o GLS-u možete saznati na: https://gls.hr  i na GLS Hrvatska 2019. 
I na kraju, draga Anita, želim ti zahvaliti za ovu priliku da tvojim čitateljima predstavim sebe, Udrugu Fokus i naše različite programe. Posebno sam ti zahvalna, a također i moje kolege iz Udruge, za tvoju spremnost da nam pomogneš osvježiti našu internet stranicu i staviš nam na raspolaganje svoje vještine i sposobnosti na tom polju. Želimo ti puno uspjeha i radosti u svim tvojim poslovnim i osobnim pothvatima!"

Hvala Sandra tebi i Udruzi Fokus što nesebično pomažete osvijestiti zajednicu :) Zadovoljstvo mi je što mi ljudi poput tebe postanu suradnici i u konačnici prijatelji!

A ti, da ti koji čitaš svakako poprati Udrugu Fokus i grupu "Raširiti krila" za sve nove informacije vezane uz besplatna, poučna i profesionalna predavanja koja kreću već ove jeseni.
Također te pozivam da nam se pridružiš u grupi "Autentični Kreativci", gdje svaki tjedan predstavljamo nove, zanimljive priče ljudi poput tebe. Tvoja Pitalica🙋 Anita Kanđera
➣ I ne zaboravi "Zakorači izvan okvira!" 😉


Primjedbe