Autentična Kreativka: Petra Mikšik



Blogerica, influencerica i poduzetnica Petra Mikšik, kao vlasnica lifestyle bloga "Vanelli" piše o kozmetici, prehrani i zdravom načinu življenja. U intervjuu Autentičnih Kreativaca nam otkriva kako je došla do svoje trenutne profesije i kako provodi svoje dane kao influencerica. 

 1. Petra, ti si prva beauty blogerica/influencerica koju sam zapravo upoznala i „behind the scenes“ (iza scene). Fascinira me tvoja predanost poslu u tako mladim godinama. Opiši nam ukratko svoj radni tjedan i što zapravo „influencerica“ radi? 😊

"Pa hvala na divnim riječima! Odmah moram naglasiti kako je ta predanost ovisna o nizu čimbenika koji se mijenjaju iz tjedna u tjedan. S obzirom da imam 2-3 posla kojima se bavim, svaki tjedan moram prilagođavati i vagati što ima veći prioritet, a neću prešutjeti da nekada znam kasniti s obavezama. Uglavnom počinjem tjedan tako da ponedjeljak ostavim za planiranje tjedna i prolazim kroz obaveze koje imam (pisanje članaka za blog, fotografiranje i priprema contenta za tvrtke s kojima surađujem putem svog obrta te fotografiranje ili snimanje vlastitog contenta). Volim si voditi google tablicu i po danima odrediti što koji dan radim. Ukoliko tu upadne kakav nenadani event, planovi nekada padnu u vodu pa se "snalazim" s preostalim vremenom. Dane započinjem sa šalicom kave nakon doručka i šetnje s psom, većinom oko 8h ujutro. Završavam nekada u 15h, a nekada u 18h ili čak radim navečer. Puno je tu žongliranja i odricanja od slobodnog vremena preko tjedna, no trudim se nadoknaditi to za vikend :)"

2. Ove godine si među ostalim predstavljala i kolekciju održive mode kuće H&M. Kako je upravo priroda bila inspiracija za tu kolekciju, zanima me zalažeš li se općenito za prirodne proizvode? I koju prednost sama uočavaš kod prirodne kozmetike i „natural Lifestyle-a“?

"Velik sam ljubitelj prirodne kozmetike i kvalitetnih sastojaka. Iskreno, da mogu vrlo rado bih živjela u nekoj ladanjskoj kući s biljkama i staklenikom. Bila sam baš iznenađena što su me odabrali za predstavljanje H&M kolekcije, ali totalno sam se uklopila u to! Trudim se što zdravije živjeti od prehrane do kozmetike, makar ne mogu reći da koristim isključivo sve prirodno. Prirodna kozmetika je poprilično skupocjena ako želimo dobro djelovanje, no trudim se koristiti što kvalitetnije proizvode dermokozmetike ako baš ne mogu dobiti neki benefit s prirodnom kozmetikom. Što se tiče prirodnog lifestyle-a, svakom bih ga preporučila jer zdrava prehrana i manje stresa doprinose ljepoti iznutra i izvana!"


3. Na svom Instagram profilu redovito objavljuješ fotografije iz privatnog i poslovnog života. Koliko si već dugo prisutna na društvenim mrežama i koliko je trajao tvoj put od samih početaka do trenutka u kojem si zaista počela živjeti od onoga što voliš raditi?

"Mislim da smo svi mi bloggeri/influenceri počeli s objavom privatnih i random fotki iz života, a ja sam nekada krajem 2015. godine uz pokretanje bloga shvatila da mogu objavljivati fotke vezane uz blog i na Instagramu. Mislim da je u zadnjih godinu dana počela moja zarada od suradnji s brendovima. Iako spadam u micro influencere s užom, ali više angažiranom publikom, mogu reći da se trud isplatio. Uz primarne poslove, blog te Instagram mogu biti jako dobra zarada sa strane."

4. Ono što se mnogi pitaju kada prate „influencere“ je koliko ti je vremena potrebno za pripremu objava i storija? Jer zaista se zna činiti da je to „samo“ jedan klik a vjerujem i znam da iza svake objave stoji strategija, plan i puno „krivih“ klikova 😊 Otkrij nam malo „behind the scene“ trikova? 

"To je baš dobro pitanje na koje nemam konkretan odgovor! Ja sam perfekcionist i volim kreirati posebnije fotke, nekad si zamislim fantastičnu ideju za koju mi treba 2-3h fotkanja, a nekada ulovim fotku za par minuta. Većinom nema pravila! Također, fotke tjedan dana unaprijed planiram u nekoj od aplikacija tako da mogu u gužvi od posla objaviti bez razmišljanja o opisima ili hashtagovima."

5. Upravo sam jučer razgovarala s jednom vrlo, kreativnom osobom koja ima vještine šminkanja ali se ne usudi započeti snimati za Youtube. Imaš li ti za potencijalne, buduće blogere/ice savjet na koji način krenuti, na što treba pripaziti, što treba dodatno naučiti ili koga ne slušati? 

"Iskreno danas je uz internet sve moguće i mislim da je uvijek bolje nešto početi da se za par godina ne zapitamo što smo mogli umjesto razmišljanja što će selo reći. Da nisam počela s blogom, nikad ne bih došla do ovoga danas. Kad sam krenula nije bilo savršeno i sad kad gledam fotke iz prvih članaka na blogu, grozim se koliko mi loše izgledaju. Ako se već izlažemo na internetu, uvijek moramo biti spremni na negativnost i kritike jer "100 ljudi - 100 ćudi". Definitivno je dobro poslušati konstruktivnu kritiku te zanemariti zle komentare u prazno. Danas je također velika konkurencija u svemu pa se teže probiti, no ako vjeruješ u sebe, imaš volje raditi mjesecima bez uspjeha te i dalje vjerovati u sebe, uspjeh te neće promašiti.."

Zahvaljujem Petri na uvidu iza scene blogerice i autentične influencerice 😊

A ukoliko i vas zanima prirodna kozmetika, moda na ulicama Zagreba ili prekrasni, prirodni krajolici, pratite Petru na njenom Instagram profilu i bacite pogled na njen web "Vanelli".

Primjedbe