Autentična Kreativka: Mihaela Brijak Gutierrez


Mihaela Brijak Guetierrez otkrila je svoju ljubav u sirovoj prehrani. Istraživanje i isprobavanje recepata sa sirovom hranom dovelo ju je do toga da sada drži radionice diljem zemlje i prisutna je u svim našim poznatim medijima. Uživajte u upoznavanju sirovih poslastica i Mihaelinog zaraznog osmijeha.

1. Mihaela, uredski posao zamijenila si kuhinjom 😀 Odakle dolazi tolika ljubav prema sirovoj hrani i da li si unazad koju godinu mogla sanjati da će tvoja strast prema sirovoj hrani postati ne samo hobi nego i vrlo uspješan poslovni put?

Sve je počelo jednim zanimljivim istraživanjem na koji sam naišla i pročitala, pa se rodila ideja da za svoju obitelj pripremam zdravije obroke, i krenula sam istraživati, proučavati koncept sirove prehrane, isprobavati recepte i učiti o namirnicama. To znanje i istraživanja htjela sam podijeliti pa sam napravila web stranicu www.sirovahrana.hr i krenula radit radionice. I sve je ubrzo iz hobija preraslo u posao koji jako volim. 


2. Svi tvoji proizvodi su vegan, raw food i organski/ bio certificirani. Da li je bilo izazovno podijeliti svoju strast s javnošću pošto je u Hrvatskoj sirova hrana još relativni novitet?

Prije 8 godina kad sam krenula u svoju „sirovu avanturu“ bio je to pravi izazov. Nije bilo toliko trgovina zdravom hranom, teško je bilo nabaviti organske namirnice za pripremu sirovih jela. Ali kad čovjek nešto jako želi uvijek nađe način. Kupovala sam namirnice online, u Beču, Bio&Bio imao je dobar izbor,  i tako dijelila svoju strast s polaznicima mojih radionica. 


3. Tvoja radionica o pripremi sirove hrane koju si održala prošle godine u Maksimiru me potakla da i sama krenem u isprobavanje. Reci nam, što ti se najviše sviđa kod prenošenja znanja i kako ljudi reagiraju na tvoje recepte?

Prvo sam recepte dijelila putem web stranice www.sirovahrana.hr i dobivala mnogo upita  gdje nabaviti namirnice, kako izblendati indijske oraščiće i slično. Onda sam odlučila recepte staviti u knjige i sve objasniti. Knjige se odlično prodaju, neke već imaju i proširena izdanja, što pokazuje da je interes za isprobavanjem sirovih jela i slastica u porastu. Budući da sam se ja zaljubila u sirovu prehranu, volim tu svoju strast prema živoj izvornoj hrani prenositi na druge. Stoga i radim dosta radionica, kako bih ljudima direktno prenijela informacije i savjete.

4. Kako interes prema tvojim receptima raste, uz svoje 3 dosadašnje kuharice, “Sirova hrana”, “Slatke strasti” i “Sokovi za zdravlje i vitalnost” uskoro izlazi i 4 knjiga. Možeš li nam otkriti o čemu će biti riječ? 😀

Tako je, u fazi dovršetka je moja 4 knjiga. Bit će to nešto drugačije nego do sada. Moja ljubav prema slatkome rezultirala je da sam puno vremena posvetila istraživanju i učenju o jednoj izuzetnoj i dragocjenoj namirnici, a to je kakao. Zašto knjiga o kakau i što će sve biti u knjizi neka ipak ostane iznenađenje do izlaska knjige 😊.

5. Ne mogu a da ne spomenem za kraj da si određenu vrstu hrane probala na licu mjesta njenog rasta, ni manje ni više nego u Peruu 🙂 . Probaj nam ukratko prenijeti okuse i doživljaj hrane, poput organskog kakaoa, svježe Lucume, granadille itd.

Na putovanju Peruom imala sam priliku isprobati neke egzotične vrste voća poput lucume, granadille, aguaymanto, a bila sam i na plantaži organskog kakaovca. Moj prvi susret s pravim kakaom. Aguaymanto je jako sladak, ali uz to vrlo osvježavajuć. Lucumu sam prije koristila kao zaslađivač, kod nas se može kupiti u prahu. Svježa lucuma u kombinaciji s kakao je nešto prefino.


Hvala Mihaela na dijeljenju svoje divne energije, vedrog duha i prefinih recepata. A svi vi koji želite pobliže vidjeti o čemu se točno radi, posjetite jednu od Mihaelinih Facebook stranica: Sirova hrana, Raw Sweets, Raw Cakes i Mihaela Brijak.

 


Primjedbe