Autentična Kreativka: Gordana Zrinski

Ova iznimna žena, koju ćemo danas malo pobliže upoznati, živi život punim plućima. Uz majčinstvo i svoju obitelj, radi i voli posao kojim se bavi. Popela se vrlo visoko na ljestvici uspjeha i tu nikako ne misli stati. Gordana Zrinski ima još puno planova i ciljeva za sebe i svoj tim. 

1. Gordana, nosiš titulu Senior Zlatne Direktorice Oriflame-a, jedne od najvećih europskih kompanija direktne prodaje kozmetičkih proizvoda s više od 3 milijuna suradnika. Hoćeš li nam ukratko pojasniti kako je protekao tvoj put do tako iznimne pozicije i što ona točno predstavlja?

"Tako je, trenutno sam Senior Zlatna Nezavisna Direktorica što je ujedno i najviša titula u Oriflame Hrvatska. No imam ambicije ove i iduće godine rasti za još dvije titule.

Kada sam prije 20 godina započela raditi mrežni marketing unutar Oriflame kompanije bilo je to iz potrebe, kako bih osigurala novac za život. Zaista nisam očekivala da ću toliko zavoljeti ovaj posao a kad nešto radimo s ljubavlju, ponese nas dodatna strast i energija te pomičemo svoje granice. Kako kompanija prepoznaje trud i rad, moja je zarada rasla a uslijedili su i pozivi na gala večere i besplatna putovanja. Rasli su i moji ciljevi, vidici su se počeli širiti, raslo je samopouzdanje i ubrzo sam ostvarila svoj veliki san: postala sam financijski neovisna poslovna žena. Najprije kroz obrt, a vrlo brzo kroz vlastitu firmu već 17 godina uspješno plivam poduzetničkim vodama.

Upravo zbog poslovanja s Oriflameom danas imam riješeno stambeno pitanje i vodim neopterećen život u kojem mogu sebi i svojoj obitelji puno toga priuštiti. 


Pozicija Senior Zlatne Direktorice predstavlja liderstvo. Radi se o vođenju velikog broja ljudi. Moje mreže u Hrvatskoj broje oko 4500 suradnika.
Kako imam veliku mrežu suradnika moj fokus su oni koji žele raditi, učiti i napredovati. Podržavam ih u njihovom osobnom i poslovnom rastu, educiram, motiviram i inspiriram te pronalazim osobito zadovoljstvo promatrajući ih kako postaju bolji ljudi ostvarujući svoje ciljeve i snove. Krajnji cilj je financijska sloboda svakog od njih."

2. Već preko 20 godina aktivno radiš, rekla bih živiš svoj život kroz Oriflame. Na koji način je razvoj kroz posao utjecao na tebe? Koje si najvažnije lekcije spoznala?

"Kako je ovo direktan rad s ljudima, izazova je bilo puno, a lekcija još i više. Meni su i dalje najdraže one pomalo otrcane: "Ne radi drugome ono što ne želiš da drugi rade tebi." ili "Dobro se dobrim vraća." 

No, možda je najvažnije što sam kroz ovaj posao spoznala svoju visoku vrijednost koju i živim a to je SLOBODA. Imati vlastiti biznis sa Oriflameom pružilo mi je da uživam u životu punom slobode. Kad kažem "sloboda" ne mislim samo na financijsku slobodu iako je i ona bitna, naravno. U ovom poslu sama biram suradnike s kojima želim dalje razvijati poslovanje, sama biram u koje doba dana i koliko ću raditi a koji dio dana ću pokloniti sebi ili svojoj obitelji.
Također sama biram načine rada, koristeći nove tehnologije i neprestano se razvijajući. 

Na osobnoj razini moj posao sa Orifameom donio mi je ogromno zadovoljstvo, osobni rast i  bezbrojne trenutke pune uspjeha i čiste energije. Donio mi je puno prekrasnih nagradnih putovanja koja su moja duševna hrana. Donio mi je život koji ne bih mijenjala ni za što."


3. Zanimljivo je da u poslu imaš kao partnericu i svoju sestru Anitu, Senior Direktoricu. Da li je rad sa članom obitelji izazovan? 🙂  

"Najizazovniji, rekla bih 🙂 Članovi obitelji, pa i prijatelji gledaju vas drugačijim očima, kroz prizmu vaših odnosa, tako da je pravi uspjeh kada sve ostavite sa strane i usmjerite energiju na zajednički cilj. Na početku je to zaista bilo teško, dodatno još više jer sam ja mlađa sestra. Ponekad je ispalo da pametujem, ponekad da šefujem, ponekad je bila u otporu spram mojih prijedloga i ideja. Sretna sam što sa Anitom imam prekrasan sestrinski odnos i što je ubrzo prihvatila činjenicu da želim samo najbolje i sebi i njoj.

Danas mogu reći da nas je poslovno partnerstvo dodatno povezalo tako da imamo još više zajedničkih tema za razgovor. "

4. Kao coach i edukator imaš direktan utjecaj na ljude kojima si okružena. Kakav je osjećaj biti mentor, inspirirati i motivirati ljude da kroz rad na sebi, rastu i razvijaju svoje sposobnosti? Na koji se način i sama pripremaš voditi svoje timove? 

"To je najljepši dio mog posla. Uživam raditi na razvijanju resursa svojih suradnika, biti im mentor i prijatelj istovremeno, biti im uzor i motivacija. Pomažući im da postanu bolji ljudi sa više znanja i sposobnosti svijetu dajem svoj doprinos, u tome pronalazim svoju svrhu.

Puno ulažem u svoj osobni rast, educiram se kroz razne seminare, radionice, edukacije, nedavno sam završila Nlp Practicioner i Nlp Master no tu ne stajem. Svjesna sam da je rad na sebi ključ uspjeha i da nikoga ne mogu voditi dalje od onoga gdje sam i sama došla.

Kako se pripremam za vođenje svojih timova? Nema tu puno pripreme. Poštujem ih i cijenim kao individue, ima ih mnogo i ja gradim odnos sa svima. Na ovo pitanje najlakše mi je odgovoriti rečenicom koju sam čula na jednoj edukaciji:

"Možete voljeti ljude a da ih ne vodite, ali ne možete voditi ljude a da ih ne volite."


5. Šećer na kraju! Društvene mreže daju uvid u naše svakodnevne živote, fascinira me koliko zračiš, sjajiš, uvijek s osmjehom na licu, često na konferencijama, seminarima, izletima i uvijek u top formi. Otkrij nam tajnu svog otvorenog, pozitivnog stava? 😀

"Društvene mreže daju uvid u onaj dio života koji smo spremni pokazati javnosti. Kako bi se suradnici koje osobno ne poznajem lakše povezali sa mnom, odlučila sam se pokazati u svim ulogama u koje ulazim: majke, supruge, poslovne žene, obožavateljice putovanja, zdravog života, osobe s fokusom na ciljeve i rješenje, vječnog optimistu. Moj pozitivan stav rezultat je zadovoljstva mojim životom, baš kao što je moj način života rezultat mog pozitivnog stava. Jedno bez drugog ne ide."


Hvala Gordana na odgovorima i na inspiraciji koju daješ svim ženama. Na vlastitom primjeru pokazuješ da se može uskladiti obiteljski i poslovni život, ljepota i zdravlje, sreća i veselje 😊
Ako Vas je sada zainteresirao Oriflame svijet, slobodno se javite Gordani jer vidite i sami da žena apsolutno sve može, pa tako i vama odgovoriti na sve što vas zanima! 


Primjedbe