Autentična Kreativka: Anica Čarapić


Razgovarala sam ambicioznom, kreativnom dušom zvanom Anica. Kroz njezine fotografije daje nam uvid u ljudsku toplinu i prirodne ljepote našega okruženja. Njezine fotografije predstavljaju autentičnost same osobe koja stoji ispred kamere kao i Anice same. Unatoč tome što se na tržištu pojavljuje sve više fotografa Anica je dokaz da se kroz autentičnost može istaknuti iz mase. „Biti ono što zaista jesi“ se reflektira i kroz naš rad zato nam Anica otkriva detalje iz njenog svijeta.


1. Anica, na koji način doživljavaš svijet oko sebe kada se baviš fotografijom?
“Svaka fotografija ali baš svaka je jedan dio nas, jedan trenutak nečijeg života, tvog ili mog a život je jako važan. Fotografija oživljava u nama nešto što smo prošli, doživjeli, neku emociju bilo to pozitivnu ili negativnu i baš ta emocija nekoga može potaknuti da djeluje. Fotografija je i izričaj nečijeg pogleda na svijet. Mi svi, pa tako i ja, gledamo na svijet svojim očima, volim reći šarenim i mislim da je svijet šaren, pun boja i oblika i želim da to ljudi vide kroz moje fotografije.”


2. Objasni nam kroz primjer, sebe kao kreativca, što smatraš jedinstvenim kod svojih fotografija?
“Meni je svaka fotografija bajkovita, bilo da su u pitanju ljudi, životinje ili priroda. I u slobodnoj obradi fotografija nastojim da to i drugi vide.”

3. Fotografije su ti pune života i boja. Da li si ti i privatno takva?
“Da i ja sam prirodno takva. Puno ljudi mi zna reći da previše šareno vidim svijet oko sebe. No ja vidim stvarno toliko nijansi boja i sjena svih da to ne mogu riječima opisati. Doista u Hrvatskom rječniku ne postoje riječi koje opisuju sve te boje i nijanse koje ja vidim. Često puta vidim sliku u glavi koja još nije stvarna ali je stvarna u mojoj glavi. Puno stvari koje sam kroz svoju poslovnu karijeru i život radila a koje sam zamislila sam i sprovela u djelo. Puno ih i nisam, jednostavno su prošle kroz moj um i nestale.”

4. Odlučila si svoju kreativu izražavati na način da "hvataš trenutke divnih ljudi" u fotografiju. Na koji način dolaziš do ideja?
“Smatram da je svaka osoba lijepa, na kraju krajeva svi smo mi unikati samo nas treba lijepo postaviti a to treba napraviti netko tko gleda u nas. U ovom slučaju sam to ja, koja stojim iza kamere. Potrebno je samo biti prirodan i opušten pa nije teško. Neke trikove i osnove sam naravno naučila na edukacijama ali to je zbilja samo jedno malo usmjeravanje. Stalno razmišljam kako bi se ljudi mogli što ljepše smjestiti pa onda i slika pokaže baš to, ugodu i osmjeh. I to je ono što želim dobiti na fotografiji i što želim zabilježiti.”

5. Za kraj, pitanje koje je većini “najteže”  :) Reci nam nešto kreativno, autentično o sebi?
“Mislim da za sebe mogu reći da ne priznajem poraz i ne poznajem strah. Čega god da se primim sve mi ide od ruke. Kroz nakit, dizajn i izradu torbi, crtanja na torbama pa do fotografije sve me to izgrađuje u osobu s kojom bi se htjela družiti. Takva sam i ne sumnjam da će i fotografije biti sve bolje i bolje jer znam način i poznajem put do uspjeha.”

Photo by Anika Photography

Hvala Anici na vrlo inspirativnom pogledu kroz njenu šarenu, pozitivnu percepciju na svijet, ljude i njen posao. Izuzetno mi je zadovoljstvo surađivati s ljudima s kojima kroz rad ističemo našu kreativu, opušteno i slobodno. Što se na kraju vidi i kroz priložene fotografije.

Dopustite da Anica I Vas motivira pa ukoliko se odlučite stati pred kameru, privatno ili poslovno, slobodno joj se javite na Anika Photography!





Primjedbe